Людина, для якої книжка уже в дитинстві стала такою необхідною, як скрипка для музиканта, як пензель для художника, ніколи не відчує себе обділеною, збіднілою, спустошеною" В.Сухомлинський

вівторок, 11 червня 2019 р.

  Велика родина- щаслива сім'я .

Саме так і є:  велика родина-щаслива сім'я . Що потрібно, щоб сім’я була щасливою? Звісно, готових сто відсоткових рецептів немає, але є речі, які допомагають зберегти  сімейне щастя. Потрібно щось, що споріднює і згуртовує членів родини. Це спільна праця і спільний відпочинок.
26 квітня у 6 класі відбулося родинне свято «Велика родина – щаслива сім’я». На гомінке свято були запрошені батьки, хрещені батьки, бабусі, дідусі, гості.
    Для кожної дитини сім’я починається з мами і тата. Пісні, танці, задушевні вірші запали в душу кожному присутньому на святі. Своїм виконанням діти довели, що дуже важливо , щоб в кожну сім’ю увійшли мир, злагода, любов. 

 Проектна робота сприяла зміцненню родинних стосунків. 
     «Ми та наші родини – це теперішнє, а наші діти – це наше майбутнє, вони продовжувачі родинних традицій, родовідної пам’яті. Чим сильніша нині родина, тим міцніше буде наше коріння, тим міцніше стоятиме на своїй землі наш народ, наша Україна.
Мир і щастя, любові і тепла у кожну українську родину».





Немає коментарів:

Дописати коментар